Få den bästa upplevelsen

Din webbläsare behöver en uppgradering!

Webbläsaren du nu använder är tyvärr föråldrad. Denna version har kända säkerhetsbrister och är dessutom begränsad i sin funktionalitet. Därför kanske du inte kommer att kunna använda alla funktioner i vår enkät.

Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare, och här är några anledningar till varför:

  • Säkerhet: En modern webbläsare ger dig ett starkt skydd mot virus, bedrägerier, lösenordsfiske och andra onlinehot. Den kan även stänga de säkerhetshål som finns i din nuvarande webbläsare.
  • Hastighet: Varje ny generation av webbläsare är snabbare än sin föregångare, vilket gör att du kan surfa mer effektivt.
  • Kompatibilitet: Moderna webbläsare säkerställer att webbsidor, även de som använder nyaste webbtekniker, visas korrekt.
  • Förbättrad användarupplevelse: Med nya funktioner, utökade tilläggsmöjligheter och större anpassningsbarhet kan du få en betydligt smidigare och mer anpassad webbupplevelse.

Det är lätt att uppdatera din webbläsare, det tar bara några minuter och är helt kostnadsfritt. Om du för närvarande inte har möjlighet att uppdatera din webbläsare, kan du överväga att svara på enkäten från en annan enhet, som en smartphone eller surfplatta.

Google Chrome

Google Chrome levererar ett kompakt och effektivt gränssnitt med automatiska uppdateringar för att säkerställa att du alltid har den senaste versionen.

Mozilla Firefox

Mozilla Firefox är en populär och anpassningsbar webbläsare som är öppen källkod, vilket ger dig friheten att kontrollera dina egna data och anpassningar.

Microsoft Edge

Microsoft Edge är en säker och snabb webbläsare som är inbyggd i Windows. Med regelbundna uppdateringar och stöd från Microsoft, ger den en smidig webbsurfning.

Safari

Safari är Apples (iOS) inbyggda webbläsare som är optimerad för energieffektivitet och hastighet, med en ren och användarvänlig design.

Vill du komma i kontakt med vår support?

Supporten kan du komma i kontakt med på flera olika sätt.

Direkt i InSurvey

Genom att skapa ett ärende direkt i InSurvey kan våra medarbetare enkelt se vart i produkten ni har stött på problem.

Ett ärende skapas lättast direkt i InSurvey men kan även skapas per e-post.

Direktkontakt

Vissa problem löses enklast via telefon eller skärmdelning.

Kontakta oss för ett supportmöte där vi tillsammans tittar på ert ärende via telefon och/eller skärmdelning via t ex Microsoft Teams.

Kunskapsbank

Vi har samlat en bank med artiklar innehållande svaren på de vanligast förekommande frågorna om InSurvey.

Givetvis är även samtliga artiklar enkelt åtkomliga direkt via InSurvey

Intresserad av att veta mer?

Boka ett möte med vår Success Manager för att få djupare inblick i vad InSurvey kan göra för er verksamhet!

Boka ett möte

Blixtsnabb support

Vår kompetenta supportpersonal finns redo att hjälpa till om du skulla fastna. Supporten är tillgänglig vardagar mellan 8 och 17.

Tillgänglighetsanpassat

I InSurvey ska alla enkelt kunna fylla i våra formulär och kunna ta del av våra rapporter. Därför följer såklart verktyget tillgänglighetsdirektivet WCAG 2.1.

Helsvensk datalagring

Vi har enbart helsvenskt datalagring. Punkt. Med InSurvey vet du precis vart i Sverige din data är och vilka som kan hantera den.

SSO-autentisering

Är ni trötta på alla lösenord för olika tjänster? Låt istället era administratörer logga in med sina vanliga Microsoft Azure AD-konton.

Arbeta kollaberativt

Skapa team för ditt projekt och dela ditt material till dina kollegor enkelt. Minskar personberoendet och gör organisationen mer effektiv.

Heltäckande API

InSurvey är en helt tjänsteorienterad plattform vilket innebär att all funktionallitet i InSurvey är åtkomlig via vårt API.