Support i världsklass
Support i världsklass

Prata direkt med utvecklarna

Vi vet precis hur frustrerande det är att fastna och inte komma vidare. Även om vi värderar pedagogiken högt i vårt arbete, så är det många funktioner och flöden att lära sig. Vi strävar efter att ni alltid har kontakt med en och samma person när ni behöver hjälp. Detta ger oss en bättre kunskap om era behov, samtidigt som det ger er en trygghet i era samtal med oss.

Kundsupporten är en av de viktigaste delarna i vår organisation. Den ger oss dels kännedom om vilka delar i verktyget som kan upplevas krångliga och behöva en översyn. Den ger oss också bättre kontakt med våra slutanvändare och kan därmed även ge oss hintar om i vilken riktning vi ska ta vår framtida utveckling.

Därför är personerna som bemannar vår support de utvecklare som faktiskt arbetar med utvecklingen av produkten.

Flera kontaktvägar

Supporten kan du komma i kontakt med på flera olika sätt.

Direkt i InSurvey

Genom att skapa ett ärende direkt i InSurvey kan våra medarbetare enkelt se vart i produkten ni har stött på problem.

Ett ärende skapas lättast direkt i InSurvey men kan även skapas per e-post.

Direktkontakt

Vissa problem löses enklast via telefon eller skärmdelning.

Kontakta oss för ett supportmöte där vi tillsammans tittar på ert ärende via telefon och/eller skärmdelning via t ex Microsoft Teams.

Kunskapsbank

Vi har samlat en bank med artiklar innehållande svaren på de vanligast förekommande frågorna om InSurvey.

Givetvis är även samtliga artiklar enkelt åtkomliga direkt via InSurvey

Intresserad av att veta mer?

Boka ett möte med vår Success Manager för att få djupare inblick i vad InSurvey kan göra för er verksamhet!

Boka ett möte

Blixtsnabb support

Vår kompetenta supportpersonal finns redo att hjälpa till om du skulla fastna. Supporten är tillgänglig vardagar mellan 8 och 17.

Tillgänglighetsanpassat

I InSurvey ska alla enkelt kunna fylla i våra formulär och kunna ta del av våra rapporter. Därför följer såklart verktyget tillgänglighetsdirektivet WCAG 2.1.

Helsvensk datalagring

Vi har enbart helsvenskt datalagring. Punkt. Med InSurvey vet du precis vart i Sverige din data är och vilka som kan hantera den.

SSO-autentisering

Är ni trötta på alla lösenord för olika tjänster? Låt istället era administratörer logga in med sina vanliga Microsoft Azure AD-konton.

Arbeta kollaberativt

Skapa team för ditt projekt och dela ditt material till dina kollegor enkelt. Minskar personberoendet och gör organisationen mer effektiv.

Heltäckande API

InSurvey är en helt tjänsteorienterad plattform vilket innebär att all funktionallitet i InSurvey är åtkomlig via vårt API.