Prata direkt med utvecklarna

Vi vet precis hur frustrerande det är att fastna och inte komma vidare. Även om vi värderar pedagogiken högt i vårt arbete, så är det många funktioner att lära sig. Vi strävar efter att ni alltid har kontakt med en och samma person när ni behöver hjälp. Detta ger oss en bättre kunskap om era behov, samtidigt som det ger er en trygghet i era samtal med oss.

Det kan låta konstigt, men supporten är viktig för oss. Kundsupport ger oss dels en kunskap om vilka delar i verktyget som kan upplevas krångliga och behöva en översyn. Den ger oss också bättre kontakt med våra slutanvändare och kan därmed även ge oss hintar om i vilken riktning vi ska ta vår framtida utveckling. Därför är personerna som bemannar vår support de utvecklare som faktiskt arbetar med utvecklingen av produkten.

Flera kontaktvägar

Vi har flera olika vägar som du som kund kan få svar på dina frågor.

  • Tickethantering via webbtjänst och e-post
    Genom att posta så kallade tickets kan vi enkelt följa upp ett supportärende. Detta ger även en historik över tidigare ärenden.

  • Telefon
    Vissa problem löses enklast via telefon. Vid telefonsupport har vi även möjligheten att dela ut vår skärmbild till dig, så att du enklare kan se och förstå vad som diskuteras.
     
  • Stödfilmer
    Varje del av InSurvey har ett batteri av korta enminutsfilmer som stöd för olika funktioner i just den vyn. Detta gör det väldigt enkelt för dig som kund att snabbt komma vidare om du har fastnat. Har du glömt bort hur du gafflar din enkät? Se då bara filmen Hur man villkorsstyr en eller flera frågor så är du snabbt på banan igen.
     
  • Kunskapsbank
    Vi har samlat en bank med artiklar innehållande svaren på de vanligast förekommande frågorna om InSurvey. Givetvis är samtliga artiklar enkelt åtkomliga direkt via InSurvey.

 


Feedback från användarna

Efter varje supportärende får användaren frågan om hur denne upplevde vår support. Nedanstående bild visar resultatet för perioden 2017-01-01 -- 2017-03-30.